wtorek, 22 sierpnia 2017

ĆWICZ CIERPLIWOŚĆ



Cześć!
Pokażę Wam dziś nasz najnowszy nabytek. Zabawka, którą ze względy na niewielki rozmiar można zabrać wszędzie, a przynajmniej tam, gdzie może grozić nam nuda.

Tytuł: Ćwicz cierpliwość
Producent: Goki
Format: Koło
Przekątna: 8 cm
Wysokość: 1,4 cm


Dane producenta:
Wiek: 3+
Liczba graczy: 1

ZALETY

Mała, poręczna, drewniana zabawka - tak pokrótce można by ją opisać. Zadanie polega na tym, by umieścić metalowe kuleczki w dołeczkach. Dołeczki są płytkie, a kuleczki ciężkie, więc nie jest to wcale takie proste, jak by się mogło wydawać. Jednak po chwili skupienia i kilku...nastu delikatnych ruchach okazuje się, że można 😁.



Zabawka sprawia wrażenie trwałej, przynajmniej przy normalnym użytkowaniu (walenie młotkiem w szybkę z pleksy nie jest normalnym użytkowaniem). Ładne, kolowe obrazki w tle uprzyjemniają zabawę. Obrazków jest kilka do wyboru (jeśli kupujesz w sklepie stacjonarnym) lub wybór jest losowy (zazwyczaj w przypadku sprzedaży wysyłkowej). Ja kupowałam przez internet, a więc nie miałam wyboru, ale przy zakupie 3 sztuk otrzymałam 3 różne kółeczka i wszystkie ładne. 
Koszt to jakieś 7 zł za sztukę, a więc w mojej ocenie niedrogo.
Jak nazwa wskazuje, wprowadzając kuleczki do dołeczków ćwiczymy przede wszystkim cierpliwość, ale nie tylko, ponadto koncentrację, zdolności manualne, precyzję, opanowanie i trzymanie nerwów na wodzy, bo jak nie wychodzi, to na usta cisną się nie zawsze miłe słowa 😖😠. 
Generalnie jest to zabawka dla 1 osoby, w towarzystwie możemy grać na czas podając sobie kółeczko i mierząc czas po kolei każdemu graczowi. Wygrywa oczywiście ten, który ułoży kuleczki w dołeczkach w najkrótszym czasie. Ta wersja gry sprawdzi się u dorosłych, dla większej ilości dzieci polecam jednak zakupienie kółeczka dla każdego, drogo nie jest,a zapewne w ten sposób unikniemy kłótni.

WADY

Wad nie dostrzegłam.

OCENA

Ocena bardzo, bardzo pozytywna!
Najfajniejsze w tej zbawie jest to, że dzieci od lat 5 i dorośli mają tu równe szanse. Młodsze dzieci po złapaniu 2-3 kuleczek po jakimś czasie się zdenerwują i znudzą, ponieważ łapiąc kolejną kulkę często tracimy dwie złapane wcześniej. Tak bywa. Dla starszych natomiast najlepszą motywacją jest fakt, że młodsze dzieci sobie z tym radzą: "a więc co, ja nie dam rady?"



Powiem Wam, że łatwo nie było, ale z dumą mogę powiedzieć, że dałam radę wszystkie trzy ułożyć 🙌. Hurra!
Gorąco polecam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz