niedziela, 3 lutego 2019

MISZMASZ CZYLI KOGEL MOGEL 3




Znalezione obrazy dla zapytania misz masz czyli kogel mogel

Kochani!
Coś dla relaksu. A kiedy człowiek, a szczególnie rodzic się relaksuje? W kinie przy dobrej komedii!
Miszmasz czyli kogel mogel 3 okazał się świetną kontynuacją filmów sprzed lat i choć słyszałam od niektórych osób coś o odgrzewanych kotletach, pojechałam to sprawdzić naocznie. Kompletnie się z tym nie zgadzam! Film spokojnie dorównuje poziomem swoim poprzednikom, jednocześnie wpasowując się w dzisiejsze realia. Komizm na wysokim poziomie, świetny dobór młodych aktorów, a "starzy" po prostu dają czadu. Na widowni sali kinowej co chwilę słychać było wybuchy śmiechu, więc sądzę, że moje zdanie nie jest tu odosobnione.
To oczywiście nie jest ambitne kino dla koneserów, tylko kontynuacja dwóch kultowych filmów, które kochamy i wierzcie mi, ten trzeci pokochacie również.
Ja już wiem, że jak tylko film wyjdzie na DVD, to go sobie kupię. Dobrze mieć coś takiego pod ręką na gorszy dzień. Do tego myślę, że tak, jak przy poprzednich odcinkach, oglądany wiele razy, ciągle będzie bawił.
Byłam, widziała, polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz