czwartek, 21 marca 2019

CIEKAWE DLACZEGO...


Cześć!
Odkryłam właśnie niesamowitą serię książeczek dla dzieci i śpieszę się z Wami podzielić tym odkryciem. Jestem ciekawa, czy również Was zainteresują te piękne, pełne wiedzy i śmiesznie tanie książeczki.

Seria: Ciekawe dlaczego...
Ilość książek w serii: 34
Wymiary: 21,5 x 16,6 cm
Wydawnictwo: Olesiejuk
Stron: 32 w każdej książce


Z tyłu na okładce wypisane są wszystkie 32 tytuły książeczek w serii (kliknij w zdjęcie, aby uzyskać efekt ostrości). Tematyka obejmuje praktycznie wszystkie działy wiedzy przydatne najmłodszym, od bardzo szeroko pojętej przyrody poprzez historię starożytnych cywilizacji, odkrycia, aż do najnowszych wynalazków. 
Książeczki są bardzo ładnie wydane. Nie znam się na poligrafii, ale okładka wygląda mi na laminowaną. Do tego każda strona wydrukowana jest na papierze kredowym, takim śliskim, bardzo dobrej jakości. Uroku dodają ilustracje wspaniale działające na wyobraźnię najmłodszych, czasami humorystyczne. 


Najważniejsze w całej serii jest przekazanie dzieciom ogromu wiedzy w bardzo przyjemny sposób. Przedszkolaki z wielkim zaciekawieniem słuchają czytanych wiadomości śledząc ilustracje, natomiast nieco starsze dzieci z powodzeniem będą czytały same bez zniechęcenia, gyż informacje i ciekawostki podane są w bardzo jasny i zwięzły sposób.


Wydawałoby się, że 32 strony ciekawostek dla najmłodszych nie zrobią na rodzicach większego wrażenia, a tu niespodzianka. Rodzice nie tylko przypomną sobie wiele informacji z podstawówki, ale też poznają wiele nowych, gwarantuję.


Jednak największą niespodzianką była dla mnie cena. Każda z książeczek jest w cenie kilku złotych, ja akurat za każdą zapłaciłam po 4,23 zł. Na razie mamy w kolekcji 6 sztuk, ale z pewnością przy następnej promocji w moim ulubionym sklepie internetowym nasza kolekcja znacznie się powiększy.


Uważam, że warto kupić swojemu dziecku książeczki z serii Ciekawe dlaczego..., gdyż znacznie poszerzą one jego wiedzę na wiele tematów i będą stanowiły niesamowitą pomoc w początkowych ( i pewnie nie tylko) klasach szkoły podstawowej. 


Żyjemy w dobie internetu, jednak pamiętajmy, że aby się z niego czegoś dowiedzieć, musimy wiedzieć, czego szukamy (co dzieciom sprawia trudność), a w książkach mamy mnóstwo informacji na różne tematy podanych na tacy i możemy z nich skorzystać bez żadnego wysiłku, wystarczy przeczytać.


Według mnie i mojego dziecka te książki są absolutnie fantastyczne, podobnie jak książki z okienkami, zresztą tego samego wydawnictwa. Jeśli jeszcze Was nie przekonałam, polecam kupno na próbę jednego tytułu, który najbardziej Was interesuje, na próbę, a sami przekonacie się, że mój zachwyt jest uzasadniony.
Serdecznie polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz